سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

 یکی از امتیازات نرم افزار حسابداری شایگان سیستم، کاربردهای متنوع و متفاوت آن برای گروه‌های کاری مختلف و تیپ‌های مختلف کاری می‌باشد. در این مقاله به تعدادی از کاربردهای عمده نرم افزار حسابداری شایگان سیستم اشاره خواهد شد:

تراکنش و حجم بالای چک‌های دریافتنیاز خریدار:

در کسب‌وکار من چک‌های دریافتنی از خریداران بسیار زیاد و با تاریخ سررسیدهای مختلف است. امکانات برنامه چگونه به بخش مالی و مأموران وصول شرکت من کمک می‌کند تا سرعت و دقت کار زیاد شود؟

بخشی که با عنوان دفتر چک در برنامه وجود دارد از چند جنبه کمک زیادی به‌سرعت کار می‌نماید. شما می‌توانید ورود اطلاعات چک‌ها را با پارامترهای مربوطه تنظیم کنید به‌نحوی‌که بسیاری از اطلاعات تکراری در ردیف‌های جدید چک به‌صورت اتوماتیک درج شود. همچنین اگر نرم افزار ویژه پخش را داشته باشید، بسیاری از مراحل ورود اطلاعات با سرعت بیشتری انجام می‌شود. حتی می‌توانید به‌صورت موقت اطلاعات چک‌های درراه که مشتریان برایتان ارسال کرده‌اند را نگهداری و پس از دریافت آن‌ها را قطعی کنید.

برای در جریان وصول کردن تعداد زیادی چک نیز می‌توانید از طریق تهیه فایل بانک خودتان در نرم افزار حسابداری اقدام نمایید. همچنین می‌توانید به‌صورت دسته‌ای چک‌های دریافتی را پاس کنید. در سازمان‌دهی اقدامات می‌توانید هشدار چک‌هایی که سررسید آن‌ها نزدیک است را فعال کنید و هنگام ورود به برنامه لیست چک‌هایی که تاریخ سررسید آن‌ها نزدیک است (دریافتی یا پرداختی) را مشاهده کنید. همچنین امکان ارسال پیام کوتاه نزدیک سررسید چک‌ها به طرف حساب‌ها وجود دارد.

تحویل کالا به مشتری

در کسب‌وکار من سفارشات مشتری متنوع است و نحوه ارسال و تحویل به مشتری برایم خیلی مهم است.

برای مدیریت ارسال و تحویل بار به خریداران بهترین روش، استفاده از شرایط ارسال و پیام کوتاه است.

بهتر است رانندگان و تحویل‌دهندگان را همراه با مشخصات آن‌ها در برنامه وارد کنید. بعد از آماده شدن فاکتورهای مشتریان برای بارگیری، در قسمت ارسال مشخص نمایید که چه کسی چه کالاهایی را برای کدام مشتری می‌برد. اگر چند فاکتور را به یک راننده تحویل می‌دهید، می‌توانید یک نسخه خلاصه از آن‌ها را برای راننده چاپ بگیرید و حتی نسخه مخصوص مشتری و فروشنده را برای تحویل به مشتری و بایگانی شرکت چاپ کنید.

برای اطلاع‌رسانی به خریدارانتان از پنل تعیین‌شده sms استفاده کنید و هنگام ارسال به مشتری پیامک بفرستید. از پیامک می‌توانید در بخش صدور فاکتور، چک و مانده‌حساب مشتری نیز استفاده کنید.

ارتباط بین چند برنامه شایگان سیستم

برای نگهداری کلیه اطلاعات مالی شرکتم می‌خواهم نرم افزار حسابداری تهیه کنم که درج اطلاعات مالی آن اتوماتیک باشد و از دوباره‌کاری پرهیز شود.

اگر در نظر دارید علاوه بر نرم افزار مالی و انبار برای امور پرسنل، نگهداری اطلاعات و محاسبات حقوق آن‌ها، نرم افزار تهیه کنید و همچنین نیاز به نرم افزاری برای محاسبات استهلاک اموال و دارایی ثابت و به دست آوردن ارزش دفتری اموال خود دارید، بهترین گزینه تهیه بسته‌های نرم افزاری موجود شرکت شایگان سیستم به نام‌های Payroll و Asset و Cyber Account است. نرم افزار حقوق دستمزد (Payroll) نه‌تنها کلیه محاسبات حقوق، وام و پس‌انداز را ... انجام می‌دهد و فیش حقوقی صادر می‌کند، بلکه از طرفی به دستگاه‌های کارت ساعت زنی وصل می‌شود و از طرفی امکان ارسال و صدور سند اتوماتیک در Cyber Account نسخه 8 به بالا را دارد با این برنامه کلیه فایل‌های حقوق، بیمه تأمین اجتماعی، مالیات بر حقوق صادر می‌شود و می‌توانید با ارائه فایل به بانک مورد نظرتان پرداخت حقوق را اتوماتیک کنید. برنامه Asset نیز با امکان صدور سند حسابداری در نرم افزار حسابداری امور مالی را تسهیل می‌کند و می‌توانید مستقیماً هزینه و یا ذخیره استهلاک را در حسابگر درج کنید.

تغییر در گزارشات و فرم‌های موجود در برنامه و اکسل

گاهی اوقات استفاده از گزارشات موجود در برنامه‌ها برای من به‌صورت مستقیم کاربرد ندارد و می‌خواهم بعضی گزارشات را به نحوی تغییر دهم؟

این امکان در نرم افزار حسابداری موجود است. شما می‌توانید از روی هر گزارشی که به گزارش مورد نظر شما نزدیک است و مواردی اضافه دارد و یا روش چیدمان آن را نمی‌پسندید، یک گزارش جدید ایجاد و به دلخواه طراحی کنید.

همچنین امکان ارسال گزارشات به اکسل نیز موجود است در این صورت می‌توانید ستون‌های انتخابی را ذخیره و ستون‌های اطلاعات اضافی را که نمی‌خواهید حذف کنید و فرمول‌های مورد نظر را در فایل اکسل پیاده کنید.

 


خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :13
بازدید دیروز :13
کل بازدید : 55586
کل یاداشته ها : 102


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ