سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

 نرم افزار مالی شایگان سیستم با ماژول‌های کاربردی و برنامه نویسی با تحلیل دقیق و کاربردی، موجب مکانیزه شدن کسب و کارهای زیادی شده است. معمولا مشتریان برای استفاده از نرم افزار درخواست‌ها و خواسته های مختلفی دارند. در اینجا به بعضی از نیازهای مشتریان که توسط نرم افزار مالی حل شده است اشاره می‌شود:

فروش نسیه و اقساطی

خریداران فروشگاه من بیشتر تمایل به خرید اعتباری و یا اقساطی دارند. معمولا به صورت نسیه می‌فروشم وچک هم نمیگیرم و بدهی‌شان را قسط‌بندی می‌کنم. بعضی موارد فروش قسطی با کارمزد هم دارم.

برای انجام امور مربوط به خرید یا فروش اقساطی وحتی وام می‌توانید از امکان اقساط استفاده نمایید. به طور مثال پس از صدور یک فاکتور فروش می‌توانید اقساط رافعال نموده و مشخص کنید که تسویه بدهی چند ماهه و با چه کارمزدی باشد و پس از تائید، دفتر قسط به صورت اتوماتیک برای خریدار ایجاد می‌شود. در هر قسط اصل و فرع مبلغ مشخص است و پس از پرداخت آن نیز سند اتوماتیک صادر شده و از بدهی مشتری کم می‌شود. همچنین می‌توانید از سررسید اقساط به صورت روزانه و یا به دلخواه با تعیین تاریخ، گزارش تهیه و به مشتریان اعلام کنید و علاوه بر آن با تهیه و فعال‌کردن پنل sms معین‌شده به صورت اتوماتیک قبل از سررسید قسط به خریدار sms یادآوری ارسال کنید.

گزارشات استاندارد دارایی

من مدیر مالی چند شرکت هستم که گزارشات استاندارد و الزامی برای وزارت دارایی از جمله گزارشات فصلی خرید و فروش (گزارشات سه ماهه)، گزارشات برای دفترنویسی، دفتر کل و دفتر روزنامه را نیاز دارم. همچنین به گزارشاتی برای تهیه ترازنامه، سود و زیان، اظهارنامه مالیاتیو مالیات برعملکرد و درآمد نیاز دارم که بتوانم به سهولت وسرعت گزارش بگیرم.

تمامی گزارشات مالی و استاندارد برای سازمان امور مالیاتی و همچنین برای مالیات بر ارزش افزوده فروش و مالیات بر ارزش افزوده خرید در دو بخش سهم شهرداری (عوارض) و سهم دارایی (مالیات) در نرم افزار مالی موجود است. گزارشات مالی در بخشی با عنوان گزارشات عمومی حسابداری، گزارشات دفاتر و ترازها آماده استفاده می‌باشد. چنانچه تهیه دفاتر با اعلام به دارایی توسط نرم‌افزار باشد گزارشات خلاصه ماهانه برای اسناد و دفترکل و روزنامه آماده استفاده است.

برای تهیه گزارشات مربوط به ارزش افزوده تمامی مراحل به صورت کامل در سیستم موجود است. برای کالاهای معاف از مالیات، کالاهایی با ارزش افزوده مختلف و تغییر درصد ارزش افزوده در سال‌های مختلف پیش‌بینی‌های لازم انجام شده است.

در نرم افزار Cyber Account قابلیت ارسال فایل سه‌ماهه خرید و فروش از طریق فرمت اکسل به TTMS مورد تایید دارایی و ارسال به واحد دارایی نیز وجود دارد.

کارمزد در تولید

من در بخش صنعت فعال هستم و هزینه بعضی از تولیداتم را به صورت حقوق کارمزدی و به ازای هر مورد کار پرداخت می‌کنم. می‌خواهم یک بار این مبلغ را در سیستم وارد کنم و پس از تولید، اتوماتیک هزینه کارمزد بدهکار و طرف قراردادم بستانکار شود.

با استفاده از حقوق کارمزدی در نسخه صنعتی نرم افزار مالی این کار به‌راحتی امکان‌پذیر است. کافی است یک‌بار برای هر محصول حقوق کارمزدی در هر مرحله را تعریف کنید تا پس از آن با صدور رسید تولید به‌صورت اتوماتیک، حساب شخصی که کار انجام داده است بستانکار و هزینه کارمزد تولید بدهکار شود.

 


خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :31
بازدید دیروز :52
کل بازدید : 55771
کل یاداشته ها : 102


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ