سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

با نرم افزار مالی کلیه عملیات مالی و حسابداری با دقت بالا انجام می‌شود همچنین مدیریت سیستم بسیار ساده‌تر و با دقت بالاتر انجام می‌شود.

نرم افزار مالی شما را قادر به تعریف بی نهایت کاربر هستید که برای هر کدام و یا گروهی از کاربران امکان ایجاد دسترسی‌های متفاوت را دارید.

 برای تعریف یک کاربر جدید به بخش مدیریت سیستم، معرفی استفاده‌کنندگان رفته و با فشردن دکمه جدید کاربر جدید خود را وارد نمایید. در همین بخش امکان حذف و یا اصلاح انواع کاربران در نرم افزار مالی وجود دارد. با انتخاب جدید در تب باز شده اطلاعاتی مانند نام استفاده‌کننده، نام کامل، گروه، وضعیت، فاکتورهای سریع و فاکتورها بعد از چند دقیقه ثبت شوند و قسمت اطلاعات ثبت اسناد قابل پر شدن هستند در بخش ثبت اسناد آیتم‌های مختلفی از قبیل سند حسابداری، فاکتور فروش و ... را مشاهده می‌کنید. در صورتی که در این جعبه متن‌ها عددی وارد شود، کاربر تا آن شماره، حق حذف و اصلاح را نخواهد داشت و فقط می‌تواند آیتم جدید صادر کند. در این بخش امکان کپی دسترسی‌ها و تنظیمات کاربران وجود دارد همچنین در این بخش امکان مشاهده تمامی فعالیت‌های کاربران وجود دارد که این فعالیت‌ها در بخش پارامترهای مدیریتی قابل انتخاب هستند. در نرم افزار مالی شایگان سیستم قادر به تعریف 50 گروه هستید. همچنین هیچ محدودیتی برای گروه سوپروایزر (admin) وجود ندارد. در نرم افزار مالی امکان تعریف چند کاربر در یک گروه با سطوح دسترسی یکسان وجود دارد.

تعیین سطوح دسترسی در نرم افزار مالی برای قسمت‌های مختلف برنامه به شرح زیر است. در بخش معرفی استفاده‌کنندگان به تب منوها رفته که دارای 9 تب پرونده، ویرایش، اطلاعات پایه، عملیات روزانه، شرایط محیطی، گزارش‌ها، پنجره و کمک است که در این بخش با انتخاب کاربر می‌توان دسترسی آن را برای استفاده از بخش‌های مختلف موارد بالا را تعیین کرد که دارای دو حالت دسترسی کامل و عدم دسترسی است. تب دیگر این بخش کاربران داخل برنامه و مکان آن‌ها را در نرم افزار مالی نمایش می‌دهد. همچنین شما قادر هستید برای گروه کاربرانتان برای استفاده از بخش‌های مختلف برنامه 5 حالت خواندن/نوشتن، فقط خواندن، مخفی، مختلف، پیش‌فرض (کامل) انتخاب نمایید. برای این امر به بخش مدیریت سیستم، دسترسی کاربران به منوها رفته و با انتخاب گروه برای هر بخش از برنامه می‌توان یکی از 5 حالت گفته شده در بالا را انتخاب کرد.

امکان دسترسی به سطوح رکوردها در نرم افزار مالی برای کاربران نیز وجود دارد که در این بخش می‌توان برای جداول مربوط به سرگروه حساب‌ها، کل، معین، حساب‌ها، سرگروه کالاها، گروه کالا، کالا، انبار، تفصیلی شناور، گروه مرکز هزینه، مرکز هزینه و پروژه می‌توان دسترسی یا عدم دسترسی در بخش سند و گزارش را تعیین کرد.

 


خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :15
بازدید دیروز :52
کل بازدید : 55755
کل یاداشته ها : 102


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ