سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

نرم افزار حسابداری دسته‌ای از نرم‌افزارهای کاربردی را توصیف می‌کند که قابلیت ذخیره و مدیریت فرایندهای تراکنشات مالی را در داخل ماژول‌های کاربردی دارا است و همانند یک سیستم اطلاعاتی عمل می‌کند.

نرم افزار حسابداری ممکن است توسط خود شرکت توسعه یافته باشد یا ممکن است از یک شرکت نرم‌افزاری خریداری شده باشد و یا اینکه توسط خود شرکت توسعه یافته باشد که از یک شرکت نرم‌افزاری به عنوان مشاور استفاده نماید. 

نرم افزار حسابداری حسابگر شایگان‌سیستم با نام تجاری Cyber Account در نسخه‌ها و امکانات متنوعی قابل دسترسی است. یک نرم‌ افزار حسابداری خوب باید منطبق با نیازهای روز کاربران و سازمان به‌روزرسانی شود تا بتواند نیازهای کاربران را برطرف سازد.

نرم ‌افزار حسابداری ممکن است به صورت آنلاین و web based و یا ویندوز باشد.

نرم افزارهای تحت ویندوز در محیط شبکه قابل اجرا است و کاربران مختلفی می‌توانند به صورت همزمان از برنامه استفاده نمایند.

نرم افزار حسابداری بسته به نیاز کاربران دارای امکانات متنوعی است و به دلیل همین تنوع و امکانات فراوان دارای قیمت‌های کاملا متغیری است.

در حسابگراسناد عملیات سیستمی مانند فاکتورها به صورت اتوماتیک توسط سیستم صادر می‌شود همچنین امکان صدور سند به صورت دستی نیز امکان‌پذیر است. برای صدور سند به صورت دستی با انتخاب صدور سند در فرم باز شده اطلاعات سند طرف حساب را وارد کنید. در نرم افزار حسابداری برای راحتی کار کاربر با نرم‌افزار این امکان فراهم آماده است که با زدن دکمه تراز کردن، می‌توانید از تراز اتوماتیک با حساب پیش‌فرض توسط سیستم استفاده کنید در غیر این صورت باید حساب مورد نظر را به صورت یک ردیف ثبت نمایید.

حساب‌هایی در صدور سند در برنامه حسابگر قابل انتخاب خواهند بود که در سطح تفصیلی و یا تفصیلی شناور تعریف شده باشند.

در نرم افزار حسابداری شایگان پس از صدور سند می‌توانید جهت کنترل، اسناد را ثبت نموده تا کاربران قادر به تغییر سند نباشند و همچنین فرم‌های مختلفی برای چاپ اسناد طراحی شده است که به صورت آماده در اختیار شما است.

در نرم افزار حسابداری هنگام کلیک راست بر روی فرم سند شاهد منوی متنوعی خواهید بود که شما را قادر می‌سازد که اطلاعات مربوط به سندتان را به excel ارسال نمایید همچنین می‌توانید اطلاعات ردیف‌های جدول سندتان را به طور کامل و یا فقط با انتخاب چند ردیف چاپ نمایید. در همین بخش شما قادر به حذف و اضافه ستون‌های جدول سند هستید.

با استفاده از نرم افزار حسابداری امکان کپی کردن کل و یا ردیفهای انتخابی سند جاری و انتقال آن به سند دیگر و یا اضافه کردن ردیف‌های سند دیگر به سند جاری وجود دارد.

 

 


خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :11
بازدید دیروز :34
کل بازدید : 55785
کل یاداشته ها : 102


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ