سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

 نرم افزار حسابداری نوعی نرم افزار کاربردی است که تراکنش‌های مالی و حسابداری را با استفاده از ماژول‌های کاربردی ذخیره و مدیریت می‌کند.

نرم افزار حسابداری به عنوان یک همیار برای کمک‌رسانی به حسابدار برای ذخیره و گزارش اطلاعات حسابداری عمل می‌کند.

نرم افزار حسابداری شایگان‌سیستم نرم افزاری جامع و یکپارچه است که شرایطی فراهم می‌آورد که حسابدار شرکت‌های بزرگ و کوچک کلیه عملیات حسابداری و مالی خود را در کمترین زمان با بیشترین دقت انجام دهد.

نرم افزار حسابداری حسابگر Cyber Account شایگان‌سیستم مناسب برای کلیه کسب و کارها طراحی شده است.

امکان صدور فاکتور خرید و فروش، پیش فاکتور فروش، سفارش خرید و فروش، فاکتور سریع در نرم افزار حسابداری شایگان سیستم وجود دارد.
فاکتور خرید و فروش یک سند تجاری است که فروشنده یا خریدار آن را صادر می‌کند که اطلاعاتی مانند شماره فاکتور، نام مشتری، کد مشتری، اطلاعات مربوط به کالاهای خریداری یا فروخته شده در این فاکتورها قرار دارد، همچنین
نرم افزاری حسابداری شایگان سیستم امکان کپی از فاکتور جاری به فاکتور دیگر و یا کپی از فاکتور دیگر به فاکتور جاری را فراهم آورده است.

پیش فاکتور فروش برگه اطلاعی است که توسط فروشنده برای خریدار ارسال می‌شود که در آن اطلاعات خرید مشتری قرار دارد که در سیستم نرم افزار حسابداری سندی حسابداری برای آن صادر نمی‌شود و همچنین بر موجودی کالاها اثر گذار نیست.

سفارش خرید و فروش سندی است که توسط خریدار یا فروشنده برای خرید یا فروش کالایی که هنوز خریداری یا فروخته نشده و در آینده امکان خرید یا فروش آن وجود دارد صادر می‌شود. در نرم افزار حسابداری صدور سفارش فروش و خرید فقط بر موجودی قابل فروش محصول اثر گذار است.

فاکتور سریع مختص فروشگاه‌های زنجیره‌ای و صندوق‌های فروشگاهی پر فروش است که در روز مشتریان زیادی دارند و فقط نیازمند فاکتوری ساده و سریع هستند.  در بخش فاکتور سریع شما قادر به صدور فاکتور فروش سریع و فاکتور مرجوعی سریع هستید. همچنین در این بخش برای تبدیل فاکتور سریع به فاکتور فروش سه روش یک به یک، همه فاکتورها به یک فاکتور و گروه‌بندی وجود دارد که با انتخاب گروه‌بندی منوی دیگری برای شما فعال می‌شود که گروه‌بندی بر اساس تاریخ، حساب و کاربر را ممکن می‌سازد. با انتخاب یک به یک نرم افزار حسابداری هر فاکتور سریع را به یک فاکتور فروش تبدیل می‌کند. امکان تبدیل همه فاکتورهای سریع به یک فاکتور فروش با انتخاب همه فاکتورها به یک فاکتور امکان پذیر است.

در نرم افزار حسابداری حسابگر تمامی فیلدها و روش کار فاکتورهای پیش فاکتور، سفارش خرید و فروش و فاکتور سریع همانند دیگر فاکتور خرید و فروش است.

 


خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :1
بازدید دیروز :4
کل بازدید : 55340
کل یاداشته ها : 102


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ